loading...
چابهار وب|بزرگ ترین سایت تفریحی و سرگرمی | پی سی کمپ
Admin بازدید : 60 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 


بابک محب ملکی نماینده فروش محصولات پرسپولیس درباره سوختن مغازه‌ی نمایندگی پرسپولیس گفت: «شب گذشته با من تماس گرفته شد و مطلع شدم که یک یا چند نفر با شکست شیشه مغازه‌ و ریختن 4 لیتر بنزین، اقدام به آتش زدن فروشگاه کرده‌اند. با رسیدن آتش نشانی و اطفا حریق، متوجه شدیم که اگر چند دقیقه آتش نشانان دیرتر حاضر می‌شدند مغازه‌های کناری هم طعمه حریق می‌شدند.»

 


بابک محب ملکی نماینده فروش محصولات پرسپولیس درباره سوختن مغازه‌ی نمایندگی پرسپولیس گفت: «شب گذشته با من تماس گرفته شد و مطلع شدم که یک یا چند نفر با شکست شیشه مغازه‌ و ریختن 4 لیتر بنزین، اقدام به آتش زدن فروشگاه کرده‌اند. با رسیدن آتش نشانی و اطفا حریق، متوجه شدیم که اگر چند دقیقه آتش نشانان دیرتر حاضر می‌شدند مغازه‌های کناری هم طعمه حریق می‌شدند.»


او درباره میزبان خسارت وارد شده اظهار کرد: «نصف وسایل از بین رفته و نصف دیگر آن بوی دود گرفته و غیر قابل استفاده شده است. بیمه نیز خسارت وارده را مبلغ ده میلیون تومان برآورد کرده است.»


این نماینده پرسپولیس در ادامه افزود: «من با همه رابطه خوبی دارم و نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای دست به این اقدام زده است، او به طور حتم مریض بوده و امیدوارم خداوند به او عقل دهد.»

محبی در پایان افزود: «من نماینگی فروش محصولات باشگاه پرسپولیس را در اصفهان و حوالی میدان امام خمینی دارم، ای کاش باشگاه پرسپولیس کمی به من کمک کند تا از این وضعیت در‌آیم و دوباره کارم را آغاز کنم.»
برچسب ها اخبار نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , دانلود جديد ترين اخبار نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , اخبار جديد نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , بهترين اخبار نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , سايت اخبار نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر هاي نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر جديد درباره نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر توپ نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر تازه نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر واقعي نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , آخرين اخبار نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , آخرين خبر نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , آخرين خبر درباره نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , واقعه نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر تلخ نمايندگي پرسپوليس در اصفهان به آتش كشيده شد , خبر خوش نمايند ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,002
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,723
  • بازدید ماه : 1,723
  • بازدید سال : 15,790
  • بازدید کلی : 706,511
  • کدهای اختصاصی