loading...
چابهار وب|بزرگ ترین سایت تفریحی و سرگرمی | پی سی کمپ
Admin بازدید : 96 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام حالا منو

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام حالا منو

 

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام حالا منو

                                                               دانلود آهنگ جدید ندیم به نام حالا منو

متن آهنگ ندیم به نام حالا منو:

شب و تنها خونه و باز تو رو یادم میاره

بازم امشب دلم گرفته باز داره بارون میباره

عمریه دل بی قراره یه نگاه بی قرار و

یه عالم خواب بهونه کافیه یادم بیارم تو دیگه نیستی تو خونه

تو دیگه نیستی تو خونه

اختصای رسانه پاپ موزیک

“حالا من و نم نم بارون

من و یه دل داغون و من وغم خیابون

حالا من صدای بارون من و اشک های پنهون

من و یه دل پر خون و من و “(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دلم دوست داره  نفس نفس نفس همینو بس

چشمام هنوز به راهته منتظر نگاهته

هر روز برات گل میچینم کنار عکست. میشینم

هنوزم عاشق ترینم فقط تو رو خواب میبینم

“حالا من و نم نم بارون

من و یه دل داغون و من وغم خیابون

حالا من صدای بارون من و اشک های پنهون

من و یه دل پر خون و من و “(دو بار)

MP3 – 320

Nadim – Hala Mano

MP3 – 128

Nadim – Hala Mano

 

برچسب ها صداي دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود صداي دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود موزيک دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود فايل صوتي دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود6آلبوم جديد دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , خواننده دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , شعر دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود آنگ جديد دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود رپ دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود آهنگ پيشواز دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود آهنگ پيشواز ترانه دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود ترانه هاي دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود اولين آلبوم دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود رپ دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود رپ هاي دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود با لينک مستقيم دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ , دانلود با لينک مستقيم ترانه دانلود آهنگ جديد نديم به نام حالا منو +متن اهنگ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 2,127
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,848
  • بازدید ماه : 2,848
  • بازدید سال : 16,915
  • بازدید کلی : 707,636
  • کدهای اختصاصی