loading...
چابهار وب|بزرگ ترین سایت تفریحی و سرگرمی | پی سی کمپ
Admin بازدید : 78 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

زن با وفا با همسرش خودکشی کرد!! (+عکس)

زن با وفا با همسرش خودکشی کرد!! (+عکس)
 
به گزارش پارس ناز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین ، رفائل 69 ساله از بیماری سرطان رنج می برد اما همسر 72 ساله وی  تامار گفته بود که نمی تواند لحظه ای پس از مرگ شوهرش زنده بماند بنابر این هر دو تصمیم به خودکشی همزمان گرفتند.یک زن و مرد بریتانیایی پس از 46 سال زندگی مشترک ، همزمان دوتایی خودکشی اقدام کردند. این دو تصمیم گرفتند با خوردن سم به زندگی خود پایان دهند.

 پلیس بریتانیا اجساد این دو زن و شوهربی جان را در منزلشان یافته است . بر اساس این گزارش "تامار" در حالیکه همسر بیمارش را بغل کرده بود ، از دنیا رفته است.آنها پیش از اقدام به خودکشی تنها عبارت رفتیم را نوشته اند.التمان پسر این دو همسر بریتانیایی می گوید دو روز پیش از مرگ نزد آنها بودم ، فرصتی بود تا چیزهای زیادی بین همدیگر رد و بدل کنیم ، من به آنها گفتم :"شما پدر و مادر خوبی بودید. وی افزود: من به آنها گفتم دوست دارم ارزش های انسانی که از آنها یاد گرفتم، به ارث ببرم تا به فرزندان خود بیاموزم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,644
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,365
  • بازدید ماه : 2,365
  • بازدید سال : 16,432
  • بازدید کلی : 707,153
  • کدهای اختصاصی